Generic placeholder image

Tijd besparen

DonecMedisch personeel heeft het zwaar. De werkdruk in de zorgsector is het allergrootst van allemaal. En dat leidt tot de hoogste percentages in ziekteverzuim: 50% van het verzuim wordt veroorzaakt door te hoge werkdruk. En maar liefst 70% van de zorginstellingen treft nog altijd onvoldoende maatregelen om de hoge werkdruk in de zorg te verlagen.

View details »

Generic placeholder image

Interne Auditor

Het beste effect met een cursus Nederlands voor de zorg, bereik je door de problematiek samen met je collega's aan te pakken. Daarvoor is een groepstraining Nederlands bij jullie op locatie ideaal geschikt. We noemen zo'n groepstraining bij jullie op locatie ook wel een in-company training Nederlands.

View details »

Generic placeholder image

Duits voor Beginners

Werk jij in het onderwijs en wil je chaos in je werkdag aanpakken, zoals jij chaos in het klaslokaal aanpakt? Een cursus Duits voor onderwijs helpt je slimmer om te gaan met alle secundaire taken die dagelijks op je afkomen, zodat jij je weer optimaal kunt focussen op je primaire taak: lesgeven.

View details »

Vrienden en Partners

BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
www.qdmail.nl
www.questiondegree.nl,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.nl.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Telefoon- en Receptiemedewerker INCompany!


Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.
Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.

Trainingsbureau voor Telefoon- en Receptiemedewerker optimaal en ideaal!

Workshop Effectief Telefoneren Bedrijfstrainingen!


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.
Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.

kosten teambuilding workshop voor Effectief Telefoneren overzicht zie verder!

Training Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers.
Training Russisch voor gevorderden.
Training Duits voor beginners.
Training Onderhoudsbeheersing.
Training Effectief Leidinggeven.
Training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus.
Training Engels voor gevorderden.
Training Coaching - Coachen van uw Team.
Training Assertief Leidinggeven.
Training Correspondentie.
Training Leermeester.
Training Engels voor beginners.
Training Magazijnbeheer.
Training Projectmanagement.
Training Didactische Vaardigheden.
Training Effectief Coachen Leidinggeven.
Training Basis Effectief Communicatie.
Training Interview Technieken.
Training Verkoop Binnendienst.
Training Engels voor gevorderden.
Training NEN 15224 Kwaliteitstraining.
Training VAPRO Basis operator.
Training Quality Manager Kwaliteit QHSA.
Training Projectmanagement .
Training Asset management ISO 55001:2014.
Training Microsoft Outlook.
Training Communicatievaardigheden.
Training Engels voor beginners.
Training Solliciteren UWV.
Training Office Excel.
Training Inwerken en instrueren.
Training Verzuimgesprekken.
Training Italiaans voor beginners.
Training Verandermanagement.
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname.
Training Situationeel Leidinggeven.
Training Basiscursus Nederlands.
Training Klantgericht Denken en Handelen.
Training Zakelijk Japans.
Training Assertiviteit en Assertief handelen.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training cursus timemanagement Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass cursus timemanagement. MT Kader Trainingen: Timemanagement. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Timemanagement. ZZP of Freelance Vacature voor: time management. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: time management cursus timemanagement. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen time management cursus timemanagement. Nederland
Timemanagement