Generic placeholder image

Tijd besparen

DonecMedisch personeel heeft het zwaar. De werkdruk in de zorgsector is het allergrootst van allemaal. En dat leidt tot de hoogste percentages in ziekteverzuim: 50% van het verzuim wordt veroorzaakt door te hoge werkdruk. En maar liefst 70% van de zorginstellingen treft nog altijd onvoldoende maatregelen om de hoge werkdruk in de zorg te verlagen.

View details »

Generic placeholder image

Interne Auditor

Het beste effect met een cursus Nederlands voor de zorg, bereik je door de problematiek samen met je collega's aan te pakken. Daarvoor is een groepstraining Nederlands bij jullie op locatie ideaal geschikt. We noemen zo'n groepstraining bij jullie op locatie ook wel een in-company training Nederlands.

View details »

Generic placeholder image

Duits voor Beginners

Werk jij in het onderwijs en wil je chaos in je werkdag aanpakken, zoals jij chaos in het klaslokaal aanpakt? Een cursus Duits voor onderwijs helpt je slimmer om te gaan met alle secundaire taken die dagelijks op je afkomen, zodat jij je weer optimaal kunt focussen op je primaire taak: lesgeven.

View details »

Vrienden en Partners

BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
immigratie Brasolandia
Adressen Brasolandia
www.qdmail.nl
www.questiondegree.eu,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.com.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Feedback Geven en Ontvangen INCompany!


Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. Daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. Zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. Toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. Door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. En zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. In deze feedbacktraining leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. Daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. Deze training verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. In deze feedbacktraining besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback.
In deze training wordt geoefend in het geven van zowel corrigerende als constructieve feedback. U kunt nu op een effectieve manier feedback geven. U weet hoe u uw medewerkers kunt motiveren en hebt geleerd om beter samen te werken. Daarnaast heeft u meer respect voor uw medewerkers. U weet ook hoe u het beste om kunt gaan met feedback en bent niet meer bang om dit te ontvangen.

Trainingsbureau voor Feedback Geven en Ontvangen optimaal en ideaal!

Workshop Mediatraining Bedrijfstrainingen!


Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T.
Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent beter in staat om adequaat om te gaan met onverwachte en/of ongeplande interviews en mediavragen. Daarnaast leert u met kritische vragen en lastige situaties om te gaan, proactief te reageren en uw houding aan te passen.

kosten teambuilding workshop voor Mediatraining overzicht zie verder!

Training Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers.
Training Lean by Kaizen Procesverbetering.
Training VAPRO Basis operator.
Training Effectief Coachen Leidinggeven.
Training Studievaardigheden Techniek.
Training Teambuilding inclusief DiSC meeting.
Training Creatief Denken Brainstormen.
Training Auditvaardigheden ISO 9001:2015.
Training Telefoon- en Receptiemedewerker.
Training Zakelijk Duits.
Training Efficiënt en Resultaatgericht Vergaderen.
Training Russisch voor beginners.
Training Leermeester.
Training Basiscursus Nederlands.
Training Teambuilding met de juiste communicatie.
Training Feedback Middenkader .
Training Basic Chat GPT AI Training.
Training Conflicthantering.
Training ISO 27001 Informatiebeveiliging.
Training Resultaat Effectief Leidinggeven.
Training Adviesvaardigheden.
Training Intensief Kwaliteitsbeleid.
Training Kwaliteitsbewustzijn.
Training Timemanagement.
Training Zakelijk Japans.
Training Beginnend Leidinggeven.
Training Situationeel Leidinggeven.
Training Spaans voor beginners.
Training Lean Six Sigma Black Belt.
Training Correct Nederlands Schrijven.
Training Balie en Receptie Medewerker.
Training Vergadertechnieken.
Training Competentiebegeleiding.
Training Assertief Leidinggeven.
Training Effectieve Marketing (Praktijk-gericht).
Training Zakelijk Spaans.
Training Succesvol Verkopen.
Training Optimale Bedrijfskunde.
Training Mentorentraining.
Training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training training receptie en baliemedewerker Groningen%2C Utrecht%2C Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass training receptie en baliemedewerker. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen%2C Utrecht%2C Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker training receptie en baliemedewerker. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker training receptie en baliemedewerker. Groningen%2C Utrecht%2C Amsterdam
Telefoon- en Receptiemedewerker