Generic placeholder image

Tijd besparen

DonecMedisch personeel heeft het zwaar. De werkdruk in de zorgsector is het allergrootst van allemaal. En dat leidt tot de hoogste percentages in ziekteverzuim: 50% van het verzuim wordt veroorzaakt door te hoge werkdruk. En maar liefst 70% van de zorginstellingen treft nog altijd onvoldoende maatregelen om de hoge werkdruk in de zorg te verlagen.

View details »

Generic placeholder image

Interne Auditor

Het beste effect met een cursus Nederlands voor de zorg, bereik je door de problematiek samen met je collega's aan te pakken. Daarvoor is een groepstraining Nederlands bij jullie op locatie ideaal geschikt. We noemen zo'n groepstraining bij jullie op locatie ook wel een in-company training Nederlands.

View details »

Generic placeholder image

Duits voor Beginners

Werk jij in het onderwijs en wil je chaos in je werkdag aanpakken, zoals jij chaos in het klaslokaal aanpakt? Een cursus Duits voor onderwijs helpt je slimmer om te gaan met alle secundaire taken die dagelijks op je afkomen, zodat jij je weer optimaal kunt focussen op je primaire taak: lesgeven.

View details »

Vrienden en Partners

BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
www.qdmail.nl
www.questiondegree.nl,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.nl.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Ziekteverzuim management INCompany!


Ziek zijn, iedereen kan het overkomen. In eerste instantie is dat natuurlijk vervelend voor de persoon zelf, maar als bedrijf merkt u ook de gevolgen van ziekteverzuim. U merkt een verhoging van de werkdruk met als gevolg een hoge kostenpost. Hoe kunt u hier invloed op uitoefenen? En wat staat u te doen als het ziekteverzuim arbeidsverzuim blijkt te zijn? Heeft u ook dit soort vragen? Dan is deze cursus uitstekend geschikt voor u. BV&T helpt u graag met het verzuimbeleid van uw bedrijf naar een hoger niveau te brengen.
U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomen en terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalen en op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen en de terugkeerdrempel te verlagen. Daarnaast heeft u ideeen gekregen hoe ziekteverzuim voorkomen kan worden. Tenslotte, voorkomen is beter dan genezen. Tevens bent u na afloop van deze cursus in staat om op een effectieve manier een telefonische ziekmelding te behandelen en een verzuimgesprek te voeren.

Het doel van de cursus is dat de leidinggevenden zich volledig bewust zijn van hun belangrijke rol bij het voorkomen en terugdringen van het verzuim op hun afdeling en hoe zij aan deze rol vorm en inhoud kunnen geven. Om dit resultaat te behalen, wordt er vooraf aan de cursus een uitgebreid plan van aanpak gemaakt waarin de eindtermen worden opgenomen.

Trainingsbureau voor Ziekteverzuim management optimaal en ideaal!

Workshop Effectief Telefoneren Bedrijfstrainingen!


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.
Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.

kosten teambuilding workshop voor Effectief Telefoneren overzicht zie verder!

Training Effectieve Marketing (Praktijk-gericht).
Training Nederlands voor Buitenlanders NT2.
Training Mentor Opleiding.
Training Duits voor gevorderden.
Training Nederlands schrijven voor medewerkers.
Training Optimale Bedrijfskunde.
Training Assertief Leidinggeven.
Training Effectieve Telefoon Verkoop.
Training Projectmanagement.
Training Prestatieverkoop.
Training Notuleren.
Training Microsoft Outlook.
Training Medezeggenschap OR.
Training Coachend Leidinggeven.
Training Verandermanagement.
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname.
Training Engels voor gevorderden.
Training ISO 27001 Informatiebeveiliging.
Training VCA voor leidinggevenden VCA-VOL.
Training Engels voor beginners.
Training Teksten Redigeren.
Training CE Normering.
Training Projectmanagement .
Training Magazijnmeester.
Training Onderhoudsbeheersing.
Training Online E-Learning Programmeren .
Training NT2 Nederlands leren.
Training Mentorentraining.
Training Zakelijk Nederlands corresponderen.
Training Competentiebegeleiding.
Training Russisch voor beginners.
Training Microsoft Access Programmeren.
Training VCA Basis Veiligheid VCA-Basis.
Training Teambuilding met de juiste communicatie.
Training Nederlands De Juiste Spelling.
Training Rapporteren Notuleren.
Training Nieuwe Medewerker Inwerken.
Training Lean by Kaizen Procesverbetering.
Training Persoonlijke Effectiviteit.
Training Italiaans voor beginners.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training training receptie en baliemedewerker Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass training receptie en baliemedewerker. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker training receptie en baliemedewerker. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker training receptie en baliemedewerker. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47
Telefoon- en Receptiemedewerker