Training Balie en Receptie Medewerker INCompany! Het gezicht van ieder bedrijf en meer...
Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.
Trainingsbureau voor Balie en Receptie Medewerker optimaal en ideaal!
|
Workshop Efficiënt en Resultaatgericht Vergaderen Bedrijfstrainingen! Tijdens deze cursus staat de techniek van effectief vergaderen centraal. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiënte wijze waarop men dit kan doen, maakt deel uit van "efficiënt vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij deelneemt aan zo`n vergadering. Om beurten wordt de rol van voorzitter, notulist en deelnemer gespeeld. Na afloop van de cursus kan iedere cursist efficiënt vergaderen en beheerst hij/zij de achterliggende techniek. Na afloop van deze vergadering weet u hoe u op een efficiënte manier kan vergaderen. U heeft inzicht gekregen in de verschillende rollen en wat hun taken zijn. U weet hoe u een agenda kan opstellen en hoe u de onderwerpen op een effectieve manier kan langsgaan.
kosten teambuilding workshop voor Efficiënt en Resultaatgericht Vergaderen overzicht zie verder!
|
Training Projectmanagement .
Training Effectieve Marketing (Praktijk-gericht).
Training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015 begeleiding.
Training Quality Manager Kwaliteit QHSA.
Training Duits voor beginners.
Training OR Ondernemingsraad.
Training Ziekteverzuim management.
Training Office Excel.
Training Nederlands voor Buitenlanders NT2.
Training Frans voor gevorderden.
Training Omgaan met agressie.
Training Optimale Bedrijfskunde.
Training Warehouse voorman.
Training Verzuimgesprekken.
Training Duits voor gevorderden.
Training Effectief Coachen Leidinggeven.
Training Engels voor gevorderden.
Training ISO 14001 Milieu Interne Auditor.
Training Zakelijk Nederlands corresponderen.
Training Basiscursus Nederlands.
Training AVG training.
Training Frans voor beginners.
Training Adwords Effectief Leren in de Praktijk.
Training Facilitator.
Training Medezeggenschap OR.
Training Correct Schrijven Zakelijk Nederlands.
Training Leermeester.
Training Correct Nederlands Schrijven.
Training Resultaat Effectief Leidinggeven.
Training Creatief Denken Brainstormen.
Training Coaching - Coachen van uw Team.
Training CE Normering.
Training Lean by Kaizen Procesverbetering.
Training Lean by Kaizen Verbetermanagement.
Training Effectieve Telefoon Verkoop.
Training Beginnend Leidinggeven.
Training Inwerken en instrueren.
Training AS 9100 Luchtvracht REVC.
Training ISO 27001 Informatiebeveiliging.
Training Situationeel Leidinggeven.
|